• W prezencie świątecznym zniżki na KUZU 20%
hotline

+48 733 637 530 Pn-pt: 09:00-17:00

Platność i dostawa

Metody płatności

Jak złożyć zamówienie:

- wybierz produkt, którego potrzebujesz;

- umieść go w koszyku;

- wybierz warunki dostawy;

- złóż zamówienie;

- poczekaj na potwierdzenie zamówienia i zapłać za nie.

Nasz sklep najpierw sprawdza dostępność towaru w magazynie a następnie wysyła fakturę do zapłaty.

W zależności od wartości zamówienia i wybranej metody wysyłki i preferencji,  termin realizacji zamówienia od 2 do 3 dni. 

Możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:

Przelew-płatność dokonywana jest na następujący numer konta bankowego:

  • 56109025900000000152717438 PL
  • 169025900000000152717479 EUR
  • 25109025900000000152717511 USD

Tvesd Plus Sp. z o. o. Poprzeczna 52g, lok.1, 05-506 Lesznowola

W tytule proszę podać tylko numer zamówienia. Proszę nie zaokrąglać płatności - każdy grosz powyżej kwoty zamówienia powoduje jego opóźnienie. Możesz dokonać przelewu online, pocztą lub w banku. Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie przystąpimy do przetwarzania zamówienia.

  • karta płatnicza (Przelewy 24) - Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro
  • przelewy (Przelewy 24) - płatność przez Alior Bank, płatność przez T-Mobile Usługi Bankowe, BLIK, płatność elektroniczna BGZ BNP Paribas SA, płatność przez Boss, płatność ING, płatność przez Getin, płatność przez Inteligo, płatność przez Idea Bank, kredyt elektroniczny Przelew Agricole, mTransfer, płatność przez Noble Bank, Pekao24 przelew, płatność przez Orange, płatność przez iPKO, płatność z PBS, płatność z konta PayU, płatność z Eurobanku, przelew 24 BZWBK, przelew z citihandle, przelew z Deutsche Bank

 

Dostawa

Dostawa zamówień realizowana jest w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu 100% przedpłaty, za pomocą usług:

  • Kurier DPD
  • Kurier InPost 
  • Paczkomat InPost.

Jeżeli przesyłka nie została odebrana w terminie i zwrócona na adres sklepu, kupujący jest odpowiedzialny za jej zwrot i ponowną dostawę. Taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku podania błędnego adresu dostawy lub błędnego numeru telefonu.