• Lato 2024 - 20% zniżki na wszystkie rafie.
hotline

+48 733 637 530 Pn-pt: 09:00-17:00

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Chcę oddać zakupione przedmioty i otrzymać zwrot środków.

Nic prostszego! :)

  • spakuj produkty
  • dodaj karteczkę: nr zamówienia lub chociaż nazwisko :)
  • wyślij paczkę na nasz adres:
  • jak tylko dostaniemy paczkę, do 3 dni zwrócimy pieniądze na Twoje konto bankowe.

! Płaciłaś za pobraniem? Koniecznie napisz nam swój numer konta bankowego.

Chcę wymienić produkt na inny.

Wymiana to po prostu zwrot + złożenie nowego zamówienia.

  • złóż nowe zamówienie na cokolwiek tylko potrzebujesz
  • produkty, których nie chcesz po prostu do nas odeślij, a my zwrócimy Ci za nie pieniądze.
  • Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni.
  • Termin zwrotu upływa po 14 dniach od dnia, w którym weszłeś w posiadanie przedmiotu lub gdy osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie przedmiotu.
  • Aby skorzystać z prawa do rezygnacji, musisz poinformować nas o swojej decyzji o rezygnacji z produktu jednoznacznym oświadczeniem, 
  • pocztą elektroniczną na adres: info@tworzymyrazem.pl
  • Możesz użyć typowego formularza rezygnacji, ale nie jest to konieczne.
  • Aby dotrzymać terminu odmowy, wystarczy przesłać informacje o korzystaniu z prawa do odmowy przed upływem okresu odmowy.

 

REKLAMACJE

Otrzymałam niewłaściwy produkt. Ten chcę oddać, a otrzymać to co zamawiałam.

Przepraszamy za pomyłkę. Napisz do nas info@tworzymyrazem.pl . Jak najszybciej nadamy brakujący produkt.

Natomiast to co jest to oddania odeślij do nas. Jak to zrobić przeczytasz w pkt 1 w "Zwroty".

Napisz nam ile kosztowało Cię odesłanie produktu. Zwrócimy Ci te środki.

Otrzymałam inny produkt niż zamawiałam. Nie chcę go odsyłać, też mi się przyda. Ale chcę jak najszybciej dostać brakujący produkt, który zamawiałam.

Przepraszamy za pomyłkę. Napisz nam to w wiadomości: info@tworzymyrazem.pl. 

Jak najszybciej nadamy brakujący produkt.

Odpisując powiemy Ci jak i ile zapłacić za pozostawione produkty.

Produkt, który otrzymałam posiada wadę, nie działa lub jest niezgodny z opisem.

Powiedz nam o tym: info@tworzymyrazem.pl   i opisz dokładnie co nie działa, lub na czym polega problem.

Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej na Twoje zgłoszenie.

! Napisz nam proszę, czy rozpatrując reklamację oczekujesz nowego produktu bez wad, czy zwrotu pieniędzy.

---

PAMIĘTAJ!

ⓘ Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

ⓘ Kolory poszczególnych motków mogą nieznacznie różnić się od siebie. Dokupując motki do jednej robótki upewnij się co do numeru serii (dyelot).